woensdag 18 december 2013

Er liep net een man door de straat met alleen een kerstmuts op!!!

Wat is dit nu weer?

Het duurde even maar er is weer een Facebook “spel” gaande. Het afgelopen jaar hadden we hier al mee te maken. Maar toen was het uitgangspunt een “goed doel” Pink Ribbon.

Vrouwen plaatste toen massaal berichtjes plaatste op Facebook over een vakantiebestemming en / of drankgebruik. De uitleg daarvan tref je hier: Vrouwen massaal op vakantie!? en hier: Zijn alle vrouwen aan de drank?!

Nu zie je regelmatig een vreemde zin voorbijkomen die totaal niet past bij die betreffende vrienden. De mogelijke zinnen:

1) “Ik geef toe ik draag herenondergoed/ damesondergoed!!"
2) “Ik ben stiekem Justin Bieber fan!!”
3) “Ik heb vandaag een politieagent schofterig uitgescholden!!”
4) “Ik ben vandaag bij de Mac in kots uitgegleden!”
5) “Er liep net een man door de straat met alleen een kerstmuts op!!!”

Wanneer je op een dergelijk bericht reageert met een opmerking of een “like” krijg je onderstaand bericht en “moet” jezelf ook een vreemde zin posten.

“Hallo, je bent in de val gelokt, dit is een spel. Omdat je op mijn status reageert of hem geliket hebt, moet je één van de volgende zinnen op je profiel zetten: ‘Ik draag graag herenondergoed/damesondergoed!!’, ‘Ik ben stiekem fan van Justin Bieber!!’, ‘Ik heb vandaag een politieagent schofterig uitgescholden!!’, ‘Ik ben bij de Mac in de kots uitgegleden!’, ‘Er liep net een naakte man door de straat met alleen een kerstmuts op!!!’. Maar niks verklappen he?”
Veel plezier!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten